livetenligtsvanberg

Alla inlägg den 23 september 2013

Av sanna svanberg - 23 september 2013 16:20

Yess, sitter on the buss på väg hem till mor,far å systra min.
Ridningen gick helt klart underbart bra, red på underbara lilla toppis   Han var jätte mysig å duktig!

Jätte hungrig sitter jag då nu på bussen och skolfotot är taget, nu så har vi taggat till imorgon då vi ska få kötta lite får :P 

Allt för mig just nu, men kommer väll ett inlägg ikväll om hur de gick på kursen! :) 


 
Den allra bästa i alla lägen! <3

Av sanna svanberg - 23 september 2013 16:20

Yess, sitter on the buss på väg hem till mor,far å systra min.
Ridningen gick helt klart underbart bra, red på underbara lilla toppis   Han var jätte mysig å duktig!

Jätte hungrig sitter jag då nu på bussen och skolfotot är taget, nu så har vi taggat till imorgon då vi ska få kötta lite får :P 

Allt för mig just nu, men kommer väll ett inlägg ikväll om hur de gick på kursen! :) 


 
Den allta bästa i alla lägen! <3

Av sanna svanberg - 23 september 2013 10:37

Ja då har man tagit årets skolfoto... 4 pers i klassen.. hmm. men de blir nog bra! 

Snart ridning vilket jag och saga såklart taggat till! 
Men först mat såklart..


Far ju hem till uman idag eftersom det är övningskörnings kurs som jag och min fader ska gå. :) 

De va allt, nytt inlägg imorgon! :D 


 
Söt hunden! 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards