livetenligtsvanberg

Alla inlägg under september 2011

Av sanna svanberg - 28 september 2011 20:56

dagen har väl gått chill lite drygt med skola å allt, vill bara att tiden ska gå fortare så det blir fredag någon himla gång! :D


Saknar min älskling så enormt!! :( <3


men nu ska jag plugga lite mera sen i morron blir de till å packa! :D

Av sanna svanberg - 28 september 2011 09:39

ja skola ida, kul kul :P

Snart fredag och då blir de lycksele till min babeeee!!! (A)
Fniss! :D

Ah kom int på nå bättre å skriv :P

Av sanna svanberg - 27 september 2011 18:24

blev bara några bilder igår men jag orkade inte de tot tyå hundra år.. :O
men ska göra ett nytt försök nu å se om de gå lite fortare! :)


Har då gjort en ny header! blev jävligt nöjd! :D bilden på solen å en lampa å liten bit av en stege är det älsklingen som har tagit! :D



Natur bilder
               

Bilder på mig
 
                                           

Älsklingen gjorde middag åt oss i lördags! :]
 
   

Allt för mig just nu,
ska städa rummet å sen lite hk läxa å sen så blir de sängen!
Gnatt! :D

Av sanna svanberg - 26 september 2011 20:47

hej hopp har inte skrivi så mycket.. eller har ju som int skrivi nå alls men nu jävlar ska de bli skärpning sanna..!!
Så nu blir de massa bilder på min älskling m.m och en ny header ska de bli! :D

                       

dom få duga :]

Ovido - Quiz & Flashcards