livetenligtsvanberg

Alla inlägg under juni 2011

Av sanna svanberg - 30 juni 2011 21:49

YES! :) efter mer än en veckas slit så äre rummet enterligen klart! :D fy fasen vad
skönt! nu kan nog min gudmor och gudfar bo här över helgen :)

Lite tragiskt att hela fredagen går bort för att man måste jobba... hmm det sög å lördag ska man jobba nästan hela dagen.... fasen men aja! smsa eller ring och säg till om ni/du vill träffes på lördag/söndag eller fredag kväll :)

kramhej ;*

Av sanna svanberg - 29 juni 2011 22:12

hellöj, nu har man ny duschat och ska bara fika sen så blire sängen! somnade sent igår så var inte så pigg kl 05:35 på morgonen.. (Y) men upp tog jag mig :) 
körde röjen/trimmern idag! gick jätte bra fast nu har man röda märken på bena för att stenar å skit som flög på en.. :/ Det blev jä*vligt varmt i overol, skydds hjälm,handskar, skydds skor som var jätte mega bega förstora, men det funkade! :)

Opps!
medans jag höll på att röja så märkte jag efter ett tag att det lät lite konstigt men tänkte inte mera fortsatte att röja men sedan ser jag nå stort svart/brunt hårigt..

tänkte ba: Fan en kattunge..
petade i den med handsken.. den var varm man såg bara ryggen sen tar jag den i nack skinnet och märker att det är en vann (åker sork) haha ojoj, men det va ju int meningen men aja.. (A)

Har inga nya bilder men skit desamma nu ska jag sova! :)
Gnatt sov sött dröm om alla små kryp du mött! :D ;*

Av sanna svanberg - 28 juni 2011 22:04

hellu, har som inte haft tid å fixa bilderna eller göra nå random inlägg.. men nu kommer ett inlägg med lite olika saker bilder bla,

Min arbetsdag: 
kliver upp 05:35 och sen så fikar jag gör klart madlådan och makorna, fikar borstar tänderna osv.. sen 06:15 far jag på jobbet (Rottne SMV) där jag och jesper larsson får städa etc, 16:00 slutar jag arbeta å far hem.

jag håller på att städa mitt rum för att jag ska låna ut det till min gudmor & gudfar och deras 2 underbara barn. Dom får sova i mitt rum så sover jag i gästrummet, (rättvist va?) men det gör inget, bara att städa dagarna lång.. drygt men aa det är värt! (hoppas jag) 

när jag fått mina peninga av komun å av rottne blire en dator å sen en systemkamera! :D vill beställa dom NU!!!

juste, jag städade ju min garderob å ska lägga ut en bild på hur det blev, :)
Tro mig eller ej, det är fortfarande fint och det var typ en vecka sen! :)

         
Före                        Före                  
    Medans                   Efter     
(Y)


Söta små mus beeebisar! 4st 
   
 
 
   

Godnatt! :*

Av sanna svanberg - 26 juni 2011 16:31

jaa yesss yäääääs! nu är man hemma och ska få ställa sig i duschen!!! :D
ska redigera lite bilder från midsommar men det är inte många har inte haft tid å ta nå kort.. men ska iaf redigera dom jag tagit :)
det har då varit enormt mysigt och jätte trevligt! vi hade tur med vädrett soligt men lite blåsigt! :)

Bilder kommer snart! :) Kramhej;*

Av sanna svanberg - 23 juni 2011 01:23

ja nu är klockan... SENT men de få bli ett inlägg iaf känner att jag måste..
blev att städa klart garderoben idag sen for ja till ida å vi pratade osv innan vi for på 90 min träning.. jobbigt men härligt! :D
i morron/idag blire å packa allt för vi far till kaskeloukt (vet int hur he stavas)
ska till farmor å farfar å där ska vi fira midsommar med bla.. faster med familj och fasters mans bror å mina syskon och så. blir nog ur mysigt! :)
bilder på hur garderoben var före å efter ska jag försöka fixa idag/imorron :)

ska krypa ner under täcker å försöka sova, Godnatt på er alla! :)
Kramhej ;*

Av sanna svanberg - 21 juni 2011 10:54

jaa mormor å morfar skull till villis å undrade om jag ville följa med så det blir en snabbis till villis sen hem, ska städa garedroben och bilder kommer senare :) blir ett tråkit inlägg nu men blir lite roligare sen ;)

Kramhej ;*

Av sanna svanberg - 20 juni 2011 15:55

Måndag Dag: ha jag int gjort nå spec, varti med tess å vi såg The hills have eyes 2
Måndag Dväll: ska till päran å hans för nova fyller år, sen ska jag ham å hitt på nå ut å gå kanske! :)
Tisdag Dag: inte någon aning, inte sitta inne iaf!
Tisdag Kväll: åter träff med konfan och vet inte hur länge det blir få se om man hinner göra nå anne också!
Onsdag Dag: Inte någon aning, ut å röra på sig!
Onsdag Kväll: fara å springa sen boxing med Ida Svanberg! :)

Sen har jag inga planer forutom vecka 26-27 för då ska jag jobba mellan
6:50 - 16:00 på rottne. skaffa peninga! :)
jobbar på storuman dagarna å ska spela på swamp soccern! (Y)

   

Kramhej;*

Av sanna svanberg - 19 juni 2011 11:43

ja, trodde man skulle kliva upp lite tidigt så man kunde göra nå vettigt av dagen men så klart så låg man i sängen tills nu.. :/ men jäflar se skönt he va! :)
Snart ska man väl fixa sig lite sen ut på byn nog för att allt typ är dött men de funka ju ändå! :) kan ju vara ute å gå å röra lite på sig! :)


  
<-- Jag Ida---->

Kramejs :*

Ovido - Quiz & Flashcards