livetenligtsvanberg

Alla inlägg under februari 2012

Av sanna svanberg - 29 februari 2012 20:59

hej hopp, hemma från dykningen!
Jag är fett trött.. men Storuman piskade Sorsele, Malå å Arjeplog på vinterspelen! ;D

Nu blire big brother kl 10 å sen så sova! ;D


Längtar efter dig älskling! <3

 

Av sanna svanberg - 29 februari 2012 07:28

yes, idag är det vinterspelen på skolan! ;D

så då kanske man få träffa lite folk som man känner! :)

Äh nu blir de å fixa sig lite! Kram ha en bra dag! ;D


     

Av sanna svanberg - 28 februari 2012 20:01

jå då ha man tränat lite, i morron blir det konsär å sedan se på vinterspelen! :)

Taggar fredag!! ;D

Nu lite ego bilder ;)


      


+ jag fick ju världens snyggaste t-shirt av min pojkvän, (A) Bild nedanför! ;)

   

As fin ju, (A)


Ah, nu blire å städa lite ! ;)


Bye uppdatera kanske Sen! ;D

Av sanna svanberg - 27 februari 2012 21:20

Hejsan, hela helgen har jag och hoss bara tagit det lungt. :)

Grymt mysigt helg, :)


På fredag blir de lycksele å sen så övik på måndag sedan få vi de vad som händer under lovet! :D

Nu kommer lite bilder från helgen! ;D


       


idag så är det dessutom 6 månader med världens underbaraste! :*

 


Pusshej

Av sanna svanberg - 21 februari 2012 20:36

jopp då har man avklarat tisdagen, ganska sköönt!
Blev att simma 50 längder med ida! ;D

Å sen ha jag prata med min älsk på skype! :)


Nä Big Brother ikväll, å sen töv! :D

Gnatt! ;D


Miss you Hoss, <3

Av sanna svanberg - 20 februari 2012 20:22

ja en chill måndag iaf, :) blev att gå skola som vanligt och sen så ha jag varit hemma och bara tagit de lungt! :D

Prata med hoss på skype och upptäkt att han glömt lite saker här (A)
Men snart blire big brother ;D Yeeey, nu kommer några bilder som jag tog i söndags! ;D


   


 

Älskar dig gubben min, du är mitt allt gubben! <3

Av sanna svanberg - 16 februari 2012 20:18

Ligger i sängen å gör No skit inlämningsuppgiften som ska in i morgon..

Av sanna svanberg - 14 februari 2012 20:43

jo men jag fundera på att städa i mitt rum!? ;O

Kan värkligen behövas.. + om nu min älskling ska komma hir i morron vill han nog inte sova i mitt rutten rum (A)

(nog för att han är van vid de)


Men ikväll ha jag bara tagit de lungt och pratat med pojkvännen! <3


Jag tycker att han är världens snyggaste någonsin, aldrig skulle jag vilja byta ut dig mot något! <3

   
Se så fin han är! <3

Gnatt. :)

Ovido - Quiz & Flashcards