livetenligtsvanberg

Alla inlägg under juni 2012

Av sanna svanberg - 29 juni 2012 19:13

jo men visst, nu är det storumandagarna! :) åkte karusell idag med hoss, jätte kul ju! ;D


Men nu ska jag vara social med mormor meine, mamma, pappa, ella, nova, viggo, hoss å fredrik :P



Av sanna svanberg - 28 juni 2012 07:28

Jo, rubriken stämmer gott och väl, sitter här vaken i älsklingens säng för HAN skulle upp klockan 7 och ringa tandläkaren innan vi skulle fara till storuman, eftersom på fredag (i morgon) är det storumandagarna. Så de blir att vara i storuman hela helgen, sen blir det jobb i två veckor + swamp soccer!! Nice :D


Men iallafall så sitter jag här halv 8 på en sommarlovs morgon, å va tusan ska jag göra?

Hur ska jag kunna väcka den jäkeln?


Äh nu blire lite goa bilder och medans ska ja väcka sötnosen bredvid mig! ;)


       

   

Av sanna svanberg - 27 juni 2012 12:56

Idag är det 10 månader tillsammans med min älskade pojkvän, vilket är helt underbart, jag älskar han med hela mitt hjärta. Tack för allt jag har inte kunnat vara lyckligare än vad jag är idag! :*



+ så vill jag att alla ska lyssna på den här låten som min brors kompis har gjort, helt underbar låt!
Man har gåshud under hela låten! så lyssna på den och skriv en komentar! :) 

 




 

 

Älskar dig Mouhammed hoss, du är det bästa jag vet!

 

     

Av sanna svanberg - 25 juni 2012 17:03

hej, har inte bloggat på ett tag för att jag har inte haft tid. men ska försöka att uppdatera så ofta som möjligt! :)

Här är en bild på hoss första öring som han fick utanför stugan i stornäs.


 


Och nu lite andra bilder! :)

             

Av sanna svanberg - 21 juni 2012 23:07

hej, nu sitter jag i stugan och har nyss varit ute och tränat tolok :)

Tänkte slänga in några bilder på hoss tatuering och bilderna från idag som jag har tagit här i stugan! :)


Hoss tatuering!

                 


Klicka för större bild! ;)


Random bilder som är tagna idag! ;D


                   


Klicka för större bild! :D

Av sanna svanberg - 21 juni 2012 10:15

vaknade med panik och trodde nästan att hjärta skulle hoppa ut ur bröstkorgen på mig, för hoss jäkla väcka klocka lever om som fehun!!
Aja, båda vaknade men nu har han somnat om, men skit samma ska väcka honom snart! ;)

14:40 bär de av mot Storuman och sedan iväg till min stuga, så jag vet inte om jag kommer blogga under helgen, om ja inte gör de kommer en bildbomb på måndag eller tisdag! ;D


Jepp, men de va allt för mig nu på morgonen, tar kort på hans awesome tatuering sen! ;D


Jag och min andra halva bjuder på två söta bilder! ;)


   

Av sanna svanberg - 20 juni 2012 18:19

jodå, idag har man gjort mycket vettigt suttit på Lord Emmoth tattoo och kollat på när älsklingen har tatuera sig, jävligt bra blev det! ;D
kommer en bild på den senare när han ha fått ta bort plasten :)

nu blir de utgång på mb :) kommer bilder på bloggen sen! :)


 


Av sanna svanberg - 19 juni 2012 15:41

Gamla och nya bilder! :D

Gamla bilder. :)
                   
Nyare bilder, hoss studenten.
   

Nyare bilder, jag utgång nian! :)
                   
Nyare bilder, Djuren m.m
                           

Klicka på bilderna för att de ska bli större, kommentera gärna! ;D

Ovido - Quiz & Flashcards