livetenligtsvanberg

Alla inlägg under april 2012

Av sanna svanberg - 30 april 2012 23:24

det blev ingen majbrasa ikväll för det blåste men i morgon blir det nog mys med brasan! ;D


Nu ut och sjunga med moster, åke, ida, hoss, pappa, morfar och mamma! ;D


hare gutt! <3

Av sanna svanberg - 25 april 2012 22:14

hej nu sitter jag i sängen i älsklingens tröja och mina älskade gosedjur! :)

Idag så har jag haft svenska nationella muntligt och matte nationella muntligt, kändes väll ok antar jag.

Ikväll så har jag varit på dykningen och tränat dom mindre och tränat själv, vilket kändes otroligt jä*la skönt! :D


Nu ser jag BB och ska sova snart, på fredag är det engelska nationella skriv uppgiften ;O

Av sanna svanberg - 25 april 2012 17:03

hej, har pluggat tills nu ;D sen ett tag sen.. xD

Nu blir det mat sen ska jag fara och träna barnen på dykningen! :D


Så kul och dom ä så duktiga! :P


 

Av sanna svanberg - 24 april 2012 18:41

Nu har jag ätit och nu blir det att plugga svenska och sedan lite No med mammsen min! :]


uppdaterar sen! ;D

Av sanna svanberg - 23 april 2012 18:20

Hejsan, just nu sitter jag och pluggar So och No som jag ska försöka göra klart! :D

Ska typ städa lite också om jag blir taggad! :)


Hade en helt underbar helg, tack till er alla som gjorde min helg! ;]

Känns ändå skönt att vara hemma med mamma och pappa! ;D


Nu blir det att ladda upp några bilder från ihelgen och dagens kläder! :)


Ps: vad tycks om en frågestund? ;D


         

Dagens! ;D


       

   

Sötbilder på hossn ;]

Av sanna svanberg - 22 april 2012 12:47

hej, just nu så gör jag ingenting.. ;O

jag väntar på att min älskling ska kliva upp så vi kan umgås innan jag ska hem,

Kommer så klart kännas tråkigt att jag ska hem men jag saknar också mamma och pappa! (A)


Hoss sa igår att vi skulle kliva upp halv 11 så vi skulle umgås, jag klev upp och gick dit ner med resten av hans underbara familj och såg på lejonkungen men klev han upp? nejnej, han ligger här i sängen och sover som en bäbis, han är så söt! ;]


Blir bussen hem och sen ska jag söndagsmysa med mammsen min! ;]


   


Bjuder på två gamla bilder! ;D

Av sanna svanberg - 21 april 2012 19:29

Just nu sitter jag i sängen hos hoss och ser på när han spelar ett slaktar spel ;D

+ att jag spelar spel på fb... (no life)


Ikväll blir det kanske ut en sväng sen hem och se på film och mysa! ;D


i morgon far jag hem.. vilket inte känns helt ok.. vill stanna kvar hos min älskling.. :(


men men man får ta varje dag som den kommer! :)


   


Bjuder på två söta bilder på jag och älskling! :]

Av sanna svanberg - 21 april 2012 10:44

jo som rubriken lyder, godmorgon allihopa! :)

Jag har sovit så himla bra, men det är för att hoss säng är den skönaste sängen man kan sova i! ;D


Idag vet jag inte vad vi ska göra, jag ska då pallra mig ner för trappen och äta frukost medan hoss ligger och sover som ett litet spädbarn bredvid mig (A)


Jag hade jätte trevligt igår, vi satt på MB och tog det lugnt, spelade lite wii och ja.. Stefan filmade.. de var inte så fint som vi tyckte kanske men men..


   

Bilden ovan är det Tolok och Skraj, två helt underbara han hundar! :)

Ovido - Quiz & Flashcards