livetenligtsvanberg

Alla inlägg under juli 2011

Av sanna svanberg - 29 juli 2011 13:32

hej... tur man är duktig med uppdateringen.. :/
men det känns som det varit fullt upp men det kanske int ha de? ja vet int riktigt (A)
men nu blire ett litet inlägg sen blir en bildbomb när jag kommer hem för vi far till stugan idag! :)
Jag, mamma, patricia å pappa ska fara upp!
 

ja jag va ju i lycksele igår, mycket mysigt! :)
sen så var ja å patricia å simmade igår, nu ska det börja hård tränas... fehun vad kul! :D

kom int på nå mer å skiriv om..
jo juste..

Saknar dig Fluffy unicorn! :]
å dig med pojken.. (A)  

Av sanna svanberg - 22 juli 2011 23:12

sitter i stugan och myser, har tränat hunden idag, grymt dukig är han! :)

i morron blir det tärna sen hem fiska och kanske simma en sväng, försöker få ut hunden så han simmar! :)


Saknar mitt hår! :O 
 
2010
  

 
tjakko, keijto
 
R.I.P <3

   
Tolok! <3

Av sanna svanberg - 21 juli 2011 16:43

missade ju en utav dom fina bilderna på ida.. :O
men ska lägga ut den nu men jag ska först gå ut och forta, men jag vet inte va ni vill att jag ska fota!?
komentera gärna! :)

  sant..! :D

Av sanna svanberg - 21 juli 2011 13:02


 
 
 
 
 
 
 
 
 
mina "gud syskon" som hoppar stutsmatta! :)
  
 
 
    
  
 
  
gårdagens dag med ida! :)
   
sant! :*

nu ska jag ut å röra på mig, ska försöka ta lite kort också sen så vill jag simma i havet.. nä men i uman! :)
hare gött! :)

Av sanna svanberg - 19 juli 2011 17:55

                   
                     

Ja det var bara några bilder just nu, men ska försöka att ta mig ut mera så jag kan fota! :D

Av sanna svanberg - 19 juli 2011 12:50

hej hopp, :) eller god morron god kväll.. eller hur var det nu?
ja har då ingen aning, vet ju knappt vad som är upp och ner längre.. sover nog inte så bra på kvällarna eller dagarna.. tiderna är ju inte dom bästa! :D

men idag ska jag försöka ta lite kort om inte annat sola lite! :)
det gick bara bra igår, 2 lång promenader blev de! :)


idag ska jag bara ta det lungt annars träna lite! :)
och ikväll kl 20:00 måste man ju se på ettan! :D

 

pusshej  

Av sanna svanberg - 18 juli 2011 11:22

hejsan svejsan, Idag ska jag vara hund vakt åt kruta! :)
skönt att få vara hos min morbror ett tag! :)

finns på sms om du vill vara sociala! :)

blir ett inlägg senare om hur det gick osv! :)

Av sanna svanberg - 16 juli 2011 18:40

hej hopp! :D
Nu har jag varit i åsele, fett kul eller jo det var det!
Jag har ju världens bästa storebror, Viggo Vain! :D


------------------------VANITY INSANITY--------------------------


Det finns ute musik med Vanity Insanity och det är bara att klicka här --->
Vanity Insanity  
sen finns det skivor att köpa om någon skulle vara intresserad så kan du/ni komentera så ska vi fixa det! :)


Vanity Insanity spelade även i åsele idag, mycket bra!
Dom hade Elias Forsman som inhoppare på trummor, han hade barat träna en vecka!
Tyckte dom var grymt duktiga pojkarna! :)


Vanity Insanity Består av:
Viggo Vain, Lead Guitar / Lead Vocals
Jörgen Granqvist, Lead Guitar / Lead Vocals
Thomas Sarlin, Bas / Vocals
Joakim Klarström, Drums


Lite information om vanity insanity som också ska spela påRock Out Wild!

(Klicka på namnen, alla är länkade!)

Fick se markoolio! :D
han var min idol när jag var liten! :)

  
Tova Yngvessons autograf! :D   
  
Elias Forsmans autograf! :D Markoolios Autograf! :D  

Hare gött! :)
Kolla också vanity insanitys sida på facebook också! :D

Ovido - Quiz & Flashcards