livetenligtsvanberg

Alla inlägg under september 2012

Av sanna svanberg - 10 september 2012 13:47

hejsan hoppas sitter på skolan vid min kära skoldator och kobbar fast vi har ingen lärare och ingen lektion? hum men duktig tjej, snart sluta vi å då ska jag till min älskling som sitter på mb och han har diskat, guuud va glad ja blir! :D 

Nä nu ska jag ta å göra klart det sista! 

Kramisar! :D 

Av sanna svanberg - 7 september 2012 17:00

Hej nu har jag inte bloggat på ett tag men jag har ju inget internet i lägenheten men de ska väl ordnas hoppas jag,
Idag har vi fått våra skoldatorer och det va ju awesome! :D
På onsdagen sov ju Märta i min lägenhet och vi hade det väldigt trevlig. . .  xD

Nu tänkt ja lägga upp nå bilder på Jakob å Märtis, bara för att dom ä ju så Coola ;)

KLICKA PÅ BILDERNA FÖR ATT DE SKA BLI STÖRRE!

         

 
Märtas fin ögon!!


Nu lite ego bilder på det. .:P
   

Av sanna svanberg - 2 september 2012 15:51

Ja har inte bloggat under helgen för att vi har fixat min lägenhet och nu är det KLART! :D
känns så otroligt skönt, så ikväll blire att premiär sova där för jag och hoss! :D

Hade inte så mycket mera att säga men, nu få hare gött å i morgon äre skola! :)


 
EN bild på jag och världens finaste! <3

Ovido - Quiz & Flashcards