livetenligtsvanberg

Alla inlägg under oktober 2011

Av sanna svanberg - 26 oktober 2011 16:30

jamen tjosan, ingen bra uppdatering här inte, men ska ju prata med pojken om att han kan ju få skriva några inlägg ju! :D
ah, hade int nå vettigt att skriva så, hej hopp! :D

Av sanna svanberg - 17 oktober 2011 18:17

jopp, nu så sitter man hemma och gör absolut ingeting alls! :P
ska nosg städa rummet mitt... känns jobbigt men få man de bort gjort så kan man lägga sig tidigt ikväll! (Y)

Nu ska jag på Q-star (billisten) å köpa halstabletter!
Håller på å bli snuvig.. :/
Lovade ju lite bilder så här kommer dom.. :D




Syns jag är tsm en donare (A)
   
så kan de gå om man få en 200 kilos mjölk pall lite så dära över bröstet, ( men tur morgan har reflexer som gjorde att han inte fick all tyng på bröstkorgen )

Helt klart min finaste! :]
 
Curtie! :]
 
Älskar dig gubben min! :*
 
Pussssss, ;$
   
Låt mig få hålla om dig här och nu! :]

Gud vad jag sakar dig älskling!! ... :(

Ah, ska på billisten nu hare gutt hejhej! :D

//svanberg

Av sanna svanberg - 16 oktober 2011 13:34

yes, då har man stigit upp! :D
Känns ju väldigt bra! :P

Idag ska vi bara ha kvalitetstid, och mysa hela dagen! (Y)

Ps, hoss ha svara på den tredje frågan..

//svanberg

Jag älskar dig babeeee! :*

Av sanna svanberg - 16 oktober 2011 01:13

hejsan, underbar dag idag också! :D
men nu blir de till å sov till en film tro ja! :P

Ps,hoss ha svara på den andra fråga nu!

//svanberg

Av sanna svanberg - 15 oktober 2011 16:04

btw, hoss har svarat på sin fråga som han fick på bloggen, så ni få gå in och kolla på frågerna. :)

Av sanna svanberg - 15 oktober 2011 14:33

tjosan i trosan, ligger i sängen hos älskligen min och vi ska nog fara på dollar snart! :) hade en mycket trevlig kväll igår så klart! :)

Vet som int vad jag ska blogga om.. :/ ska väl prata med pojken min om vi kun ta nå kort så he bli lite roligare att kolla på bloggen våran! :)

Äh, mer komenater och frågor tack!

Hare gutt så länge! :)

//svanberg

Ps, älskar dig hoss du betyder allt för mig! :]

Av sanna svanberg - 13 oktober 2011 23:05

YEEES BLIR LYCKSELE I MORRON! :D

Saknar min älskling :] <3

äh måste sov, gnatt! :D

//svanberg

Av sanna svanberg - 13 oktober 2011 19:42

Jaha vad säger ni om en fråge stund på bloggen som jag och hoss svara på!? :D

KOMENTERA VAD NI TYCKER OM DE! :D

// SVANBERG! :D

(kolla som 2 senaste inläggen också!! :D)

Ovido - Quiz & Flashcards