livetenligtsvanberg

Alla inlägg under oktober 2012

Av sanna svanberg - 22 oktober 2012 11:27

Glömde ju lägga upp en bus bild :P 

Blir nog två bilder :P 


   


Så, :D 

Av sanna svanberg - 22 oktober 2012 11:07

Kan inte säga något annat än att helgen var helt underbar, tack alla som gjorde denna helg! :) 


Nu så ha ja biologi å ja å märta ä flumm som vanligt en måndag, bjuder på gam bilder ;) 



       

Snygga brudar bjuder på fina bilder! :]
Branken är helt klart bästaste, puss på de! :]

Av sanna svanberg - 19 oktober 2012 10:25

NU ÄR DET FREDAG, och jag är taggad som en gud för att snart få ja vara med min bästa storebror, storasyster,  mamma och pappa å hoss så klart! :] 

GUDARNS, nä nu ska ja chilla! å firtsätta me skolarbetet! :) 


 



Av sanna svanberg - 17 oktober 2012 12:28

Idag så har vi haft en lång lektion från början och vi höll på med fördjupnings arbeten med djur. 
Mitt djur som ja ska fördjupa mig i är brunbjörnen, :) 


Sedan så hade vi 2 timmars hål och när jag kom hem till lägenheten ringre storebror och pratade med mig ett tag! :) vilket var mycket trevligt! :D 


Nu så ska vi ha hästkunskap sak, yey. 



Av sanna svanberg - 16 oktober 2012 08:46

Den hära helgen kommer bli så sjukt jäkla bra! 

Får träffa min världens bästa storebror, min världens bästa storasyster, få vara med mamma och pappa och ägna tid i storuman med älsklingen som jag inte gjort på evigheter, och sen så få ja träffa min underbara kusin! 
+ DE SKA SNÖA! 

Ja vaknade och kollade ut genom fönstret och leendet smög sig på mig och jag blev så sjukt taggad å glad på allt! Helt underbart!!!! 
DE BARA VRÄKTE NER SNÖ!! 


Nä men ska göra nå vettit nu, :D 

Av sanna svanberg - 15 oktober 2012 12:46

Nu ska ja lägga ut en bild på ja och hoss, bara för att en viss FRIDA BRINK tjatade för att den va ju sp fin, :P 

 
Älskar dig hoss! <3

Av sanna svanberg - 15 oktober 2012 12:23

just, glömde att jag har ju världens bästa pojkvän som förgyller min dag med alla hans tokigheter, vilket gör mig sjukt glad att han drar in mig i! :]

     
Han är ju min bästa genom alla tider! <3 puss 

Av sanna svanberg - 15 oktober 2012 10:29

Yess, har skola nu men just nu så har vi en lite rast från biologin, för att vi har lång jäkla biologi lektion  idag.. men tur att vi har världens bästa lärare! :D 


Och det är min vecka att mata fiskarna på skolan idag.. och de gick as, bra det är ju inte så svårt, 

Tur att ja ha världens bästaste vän som förgyller min dag, en sån här tråkig och kall måndag. 
Tack kära du, ska lägga ut en typ värdens finaste bild hon gjort åt jag! :] 

     
Kan ju bara säga att jag ä sjukt glad att du är hos mig varje dag och gör min dag (för de mesta) :] 

Ovido - Quiz & Flashcards