livetenligtsvanberg

Alla inlägg under maj 2013

Av sanna svanberg - 21 maj 2013 15:26

Idag har det varit en paus från djurparks praktiken eftersom vi skulle göra matte nationella så, 3 matte prov bort gjort idag.. SKÖNT sista matten för dom hära åren! :D 

Imogon blir det upp 6 så att man är på djurparken innan 7 å jobbar till 16:00 
Njuter utav livet just nu! :) 

 
Bjuder på en sjukt gammal sommar bild! :) 

Av sanna svanberg - 17 maj 2013 18:08

Ja vi var och red i Umgransele i Onsdags och Märta följde med som våran press fotograf, och då ville flickorna att bilderna skulle ut på bloggen, så här kommer några bilder från i onsdags :) 

Bilderna är tagna av Märta Granström och redigerade utav mig! :) 
                                     
Vissa är lite suddiga men det är int så lätt att ta bilder i rörelse, men det blev sjukt bra! :) 
Ska försöka ta lite bilder i helgen medans det är de fina vädret! :) 

Av sanna svanberg - 7 maj 2013 10:27

ja som ni vet så är nu min blogg lösenord skyddad pga komentarer och skit snack.. och om hon nu ska läsa min blogg å inte gillar den så behöver hon inte komentera. 
Om det är någon som vill veta lösenordet så skicka på facebook ett medelande. 


Just nu så vill jag bara det ska vara onsdag så jag får ta helg och fara hem till storuman och fira hoss lite, det blir tillbaka till lycksele på fredag/lördag! :) 

 
Tack och hej från mig! :) 

Av sanna svanberg - 6 maj 2013 10:49

fick en underbart rolig komentar på mitt förra blogg inlägg.. xD 
Skrattretande, men jag är stolt och nöjd över att inte behöva sminka mig för att "se äldre ut" och hon som tycker det hon är 20 år och har en pojkvän som är 17 så jag förstår inte vad skillnaden mellan hennes förhållande och mitt å hoss är...? någon som förstår!? :P 

Ingen bild

En som hatar hoss.

Söndag 5 maj 18:38

Haha jävla äckel du ser ut som en tretton åring du borde sminka dig lite mer och byta stil så kanske du blir snyggare din kille är ett jävla äckel du vet vem jag är slampa ;)

 

sanna svanberg

Måndag 6 maj 10:47

Hahah.. så himla töntigt..xD skratt retande.-_- ja behöver inte sminka mig eller byta stil för att bli snygg som vissa andra tydligen behöver.. är snygg naturligt så de är lugnt! tack ändå vill int se ut som en översminkad fjortis som alla andra gör. :)

Ajaj, idag har vi en skön å lugn dag med ridning i slutet av dagen! Taggad! :) 
Sen hem till Pojken och städa färdig lägenheten! :) 

Av sanna svanberg - 5 maj 2013 14:15

Helgen har varit lung å mysig, men även lite plugg har den bestått av! :)
Idag så är det städ söndag, blir till å storstäda eftersom hoss fyller år nästa lördag å de kan va bra om det är städat då! å sen så är det ganska stökigt..
Så vi tvättar, diskar, damsugar å små plockar undan å sen så ska ja byta gardiner också! :)

Ha en fortsatt trevlig söndag alla! :) jag ska ta mig i kragen och städa vidare!



  Bjuder på en gammal bild!

Av sanna svanberg - 3 maj 2013 14:36

nu så är det helg och på Lördag är det 1 vecka kvar tills Hoss fyller 20... shit gammal gubbe.. (A) 
Men det är fint väder idag lite blåsigt men solen skiner och de är underbart! :) 

Har plockat fram min älskade cykel, huvva se duktig tjej ja är! 
å sen ha ja gjort engelska nationella idag.. :/ men de gick bra1 :) 


Tack å hej från mig! :) 

 
Underbaraste lill tjejen! :) 

Ovido - Quiz & Flashcards