livetenligtsvanberg

Alla inlägg under januari 2012

Av sanna svanberg - 27 januari 2012 07:32

Hej, tänkte bara säga det att idag är det 5 månader med min älskling Hoss Åberg, <3
Du är helt underbar hjärtat, jag är så lycklig att jag träffat dig! (L) 


Den 27/8-11 var det datumet jag träffade min prins, <3
Älskar dig så grymt mycket hjärtat! Du är mitt allt, kommer aldrig lämna dig! <3


               

Puss, ha en bra dag alla! ;D de bli lycksele för mig efter skolan iaf ;) <3

Av sanna svanberg - 26 januari 2012 20:00

johodu, nu är jag glad en tjej å det är 3 anledningar! ;D

1, Mina kläder + skor har kommit! :D

2, Jag har packat klart!

3, I morron få jag träffa min älskling! ;D


jag ska göra om dag 5 å 6 sen så ska jag slänga mig i duschen å sen blire töv! ;D


Dag 5 - En bild på någon jag litar på till tusen och varför!?


Min pojkvän litar jag på till tusen, för redan första dagen (på kvällen) berättade vi ALLT för varandra och det var underbart, han litade på mig och jag litade på honom, helt fantastiskt! <3
Allt var bra, och vi berättar fortfarande allt för varandra, vi lämna ingenting utanför! <3
Tack för att du finns älskling! <3


Dag 6 - Det hära får mig att gråta..

   

När jag tänker på min bästa vän här ovanför, hur jobbigt det är att han har lämnat oss..

det är ett år sedan men lika jobbigt ändå...
+ När jag tänker tillbaka på när vi fick reda på att min mamma hade canser,

båda två "ämnerna"  och det var sjukt jobbigt och det få mig oftast att gråta.. det är jobbiga ämnen,


Det är dagens inlägg + ska lägga upp några bilder som jag tog igår å sen så ska jag önska alla som är på armbrytar sm lycka till! :)


       


Så blev det, men nu blir de till å duscha! ;D

HEJ hopp! ;D


PS, Van tycker ni om flera video inlägg +


att ett med både jag och hoss!? ni väljer!




;D  

Av sanna svanberg - 24 januari 2012 21:56

jo, nu sitter jag och prata med älsklinge på skype! ;D
Tänkt ta nå bilder men de glömt jag ju, tog kort på ida men de orkade jag inte lägga in de på datorn nu..


jao ska väl göra dag 4: En bild på dig för ett år sedan (A)

   

Första bilden är lite mera seriös än bild 2, där var jag väldigt. oseriös!!


Nä nu blir de att lägga sig i sängen och läsa en bok.. jävla svenska..

Gnatt, och många pussar till min pojkvän som sitter hemma i lycksele! :*

 

Av sanna svanberg - 23 januari 2012 18:09

Tjolahopp ! ;D

Nu är det dags för dag 3, och bilder som jag fixat.

Sedan har jag gjort Veckans att göra, så ni få se vad jag ska göra i veckan! ;)

Jag vet inte vad jag ska berätta men iaf, älsklingen åkte hem idag.. :( (Dissar)


Aja, nu börja vi väl med veckans att göra! :)
 

(Prata med älskling på skype, på kvällarna. + stretching varje kväll!)

Det är min to do lista! ;D


Dag 3: Tre bilder som väcker känslor;

 

   


Bild 1: Den få mig att känna lycka, jag känner mig så glad när jag ser bilden det är som något speciellt med den dära hunden, han är min bästa vän för alltid! :)


Bild 2: Det är en bild på mina 2 förra bästa vänner.. som nu är på en bättre plats än jorden.. ;(
Saknar er så, 2 helt underbara hundar som alltid fanns där för en när man behövde dom.. <3

Älskar er killar! <3


Bild 3: Få mig att vilja spricka från insidan, jag har aldrig känt så som jag gör då jag är med den pojken :] helt fantastiskt, jag ryser när jag hör ditt namn det bara e så! ;] Tack för allt älskling! Jag älskar dig! ;* pusss <3



Jopp, de va dom 3 bilderna :) men nu ska jag lägga ut lite andra bilder på ella bland annat för hon fyllde år igår sen blir de... äh ni få se! ;D



           
Födelsedags barnet, Grattis i efterskott gud systern min! :)<3



Sanna hissar... 

Att det blir te å fara till älsklingen i helgen,
Att jag har ett grymt liv,

Att jag vet vad jag ska söka för gymnasium :)

   



             

   

Bilder på jag och älsk, du är underbar hjärtat å jag älsk de till 1000!! :] <3


Nu blir de sängen, hare gött så skriver jag om dag 4 i morron ;D

Av sanna svanberg - 22 januari 2012 11:21

jopp, det skulle bli dag 2 tidigare men de hade jag ju förträngt :P

Men de kommer ni iaf :P


Dag 2: Något som gör mig lycklig;

Det är ju så att det är så mycket som gör mig lycklig, Familjen, Pojkvännen, Tolok, Släkten, Vänner och simning.

Jag vet inte vad jag ska välja, men en sak som gör mig grymt lycklig är när vi alla är uppe i min stuga, alltså känslan när man bara kan gå ut och leka med Tolok ett tag sedan om det är varmt och skönt så är det bara att springa ner till bryggan å ta sig ett dopp. Då är det bara att simma hur mycket man vill. 

När både min mormor och morfar är där, mamma och pappa och så klart min älskade pojkvän. Helt galet på hur underbart det kan vara, jag bara längtar tills det blir påsk så att vi, (dom jag skrev upp) kan fara dit och bara njuta av vädret.



Ja det är det som gör mig lyckligaste i världen, men för att jag har kunna bli världens lyckligaste är tack vare hoss.

Han har gjort mig lyckligaste i världen! :]


Smycken:

Har fått mitt smycke från i´m Busy.se


Så hära ser det ut när man få smycket.


              

   


Klicka på bilden ovan! :)


Jo de va allt för mig just nu, jag ska gå ner väcka hoss och börja byta rum ;)

Av sanna svanberg - 18 januari 2012 20:40

  1. jaa, då ska jag väl skriva lite om min dag, men jag ha inget att skriva :P

... Hmmm, jaa jag ska ju göra min 9 dagars och jag börjar idag! ;D


Dag 1: Sju Sanningar;


  1. Jag harALDRIG älskat någon så mycket som jag älskar Mouhammed Hoss!


  • Jag älskar alla sorters djur.



  • Jag gillar inte drama filmer, gilla mera Skräck, Komedi, Action, Barn filmer!



  • Jag älskar salt lakris och mjölk choklad!



  • Jag har lika småa (stora) fötter som det är mellan min pojkvänns tumme och lill finger.. :]



  • Jag är yngst och minst utav 11 kusiner,


       7. Jag älskar att bära stora kläder (hoss kläder hälst)




Jopp de va dom sanningarna, ni få väl fråga om de är något speciellt ni vill veta!?


Jo men de va väl inte så mycket mera, jag tänkte lägga ut en bild på MIN älskling!



   
Alltså jag vet inte om du fattar hur lycklig du gjort mig,


Jag har aldrig i hela mitt liv varit så kär.


Allt är så rätt och du ska veta jag gör allt för dig,


Kommer för alltid bara vara din gubben min.


Tack för att du finns, du är världens finaste!


Älskar dig med hela mitt hjärta, jag kommer aldrig lämna dig!



Allt från mig, tack å gnatt! ;D




Av sanna svanberg - 17 januari 2012 20:54

hej dåligt uppdatering.. xD

men de ska jag nu ändra på! ;D


JA, rubriken säger mycket, känner mig i form och taggad för att träna så jag kan få en bra och frisk kropp. (Y)

Va nyss å tränade med kusinen, SKÖN...T! Trött och hungrig, men snart går hungern över med lite mat i magen! :)


Jao kom på en sak som jag ska göra, ska göra en 9 dagars mojmoj,


dag 1: sju sanningar. 

dag 2: något som gör dig lycklig. 

dag 3: tre bilder som väcker känslor. 

dag 4: en bild på dig för ett år sedan. 

dag 5: en bild på någon du litar på till hundra och varför 

dag 6: de här får mig att gråta 

dag 7: beskriv din förebild. 

dag 8: min största rädsla i livet. 

dag 9: hur jag är när jag är kär.



men jag börja med det i morron om jag nu hinner för jag har ju dykning i morgon men jag ska göra mitt bästa, nu bli det mat å prata med bby på skype, Gnatt ! ;D



Av sanna svanberg - 13 januari 2012 16:39

Nice, nu är det fredag! dåligt skönt med helg, :D

Pojken min kom ju hit igår (CHILL)


Nu så ligger han här i sängen och jaa.. bara ligger å vill töv men de få han int (A)

Ikväll blir det akkan, sen så får vi se vad som händer under helgen! ;)


Vet en sak iaf att jag ska träffa vanja! :D:D:D:D:D:D:D

Tagg, längesen ju!! :] <3


 

Ovido - Quiz & Flashcards