livetenligtsvanberg

Alla inlägg under december 2012

Av sanna svanberg - 22 december 2012 16:16

ja hej, idag är det lördag vilket känns rätt skönt! 

Snart kommer storebror hit och hämtar upp mig och vi far vidare upp till storuman för att fira jul med hela familjen! :) 


Efter det så kommer antagligen min älskling upp och sedan blir det ner till lycksele igen för mellandagsrean, och sedan upp till storuman för att fira nyår! :) 


Min kära vän märta ringde mig när hon var på flygplatsen.. snart så skulle de ta flyget och åka till grand canaria.. fusk, men jag hoppas att hon och hennes familj får en underbar jul! 
God jul på dig vännen! <3


Och alla er andra, ha en bra jul! :)  (nog för att jag kommer antagligen att göra ett inlägg på jul men skit samma) 


har gött allihopa! :) 

Av sanna svanberg - 21 december 2012 11:34

juste jag måste ju skriva att Crille å Kalkis är bra. 

(enligt dom iaf,)

Av sanna svanberg - 21 december 2012 11:26

yes, nu är det fredag vilket känns sjukt skönt! 
På lördag blir det att åka bil hem med bror min! :D 

Saknar han jätte mycket!! min bäsataste storebror! 
Det blir att fira jul med mamma,pappa,storasyster och storebror! :) 


slutar tidigt idag eftersom det är jullov! :D 

Men jag är snuvig som tusan.. 


De va allt jag hade att säga, :)

Hare gött så uppdaterar jag mera sedan! :) 

Av sanna svanberg - 19 december 2012 09:05

hejsan! :) 
Idag är det onsdag vilket är en skönt dag, på morgonen så jobbar vi med att göra en egen djurpark jag och Frida. 
Sen i eftermiddag så ska vi fara till våran ridlärare i umgransele och där så ska vi fara ut och rida en sväng, underbart! :) 


Det är min onsdag iallafall! :) 


Idag har jag sådan sjuk träningsvärk så de är helt.. ooh, innebandy igår. Spelade både som målvakt och som utespelare. 


De va allt jag hade att säga just nu, och att jag taggar jul som tusan! Handlade jul klappar igår, blev sjukt bra! :) 


Hej svejs, höres alltihopa! :) 

Av sanna svanberg - 18 december 2012 09:07

Hej, jag hade ju lovat att hålla uppdateringen uppe på bloggen så jag kan ju passa på att blogga nu medans vi inte har något att göra på skolan! :) 

Nu på morgonen så har jag redovisat svenskan, vilket gick bra. Bara vissa ord som man inte kan uttala precis men då frågar man våran bästa svenskalärare Ullis om hjälp! :) 


Ullis sa att vi skull ba sitta vid dator då när vi var färdiga! :) 
Känns kanske skönt, så jag ska se klart trolltyg i tomteskogen! :) 


Men de va allt från mig just nu, här så kommer en bild på min underbara mamma när hon fyllde år! <3

 

Du blir bara finare och finare för varje dag mammasen jag älskar dig! <3 


Ja de kanske kommer ett inlägg till ikväll, vi får väll se! :) 

Av sanna svanberg - 17 december 2012 12:32

ja nu har de varit lite dött på senate tiden men har inte haft tid.. eller jag har nog bara inte orkat, men ska väll göra det ja kan för att uppdatera nu fram till jul iallafall! :) 

i helgen var jag på lucialiret på fredagen och på lördagen så fyllde min älskade mamma år! :) 
så jag åkte hem till storuman! :) 


och nu så är det skola, så ska plugga ikväll svenska redovisning i morgon! :) 


   

Bjuder på två söta bilder också! :)

Ovido - Quiz & Flashcards