livetenligtsvanberg

Alla inlägg under mars 2012

Av sanna svanberg - 20 mars 2012 18:02

hej, ja idag på skolan ha vi dansat å haft "vatten gympa" på idrotten. :)
å sen träslöjd där jag håller på att göra en sak till bby, å sen ha jag börja med en ny sak, om den bli bra så ska jag väl ta ett kort, om jag kommer ihåg det (A)


Jao, vad ska man skriva!? :/
Nä ikväll blire å se matchen Modo vs Skellefteå,
Modo ni få för fan ta er i kragen nu!!


Nä nu ska jag prata vidare med bby på skype ;)

Av sanna svanberg - 19 mars 2012 21:52

nu blir det några bilder som jag tog på min älskling när vi var i stugan! riktigt nöjd med alla bilder! ;D
Klicka på bilderna för större bild!


                          

       


Alla bilder tagen av mig! :D
Äh gnatt! <3

Av sanna svanberg - 16 mars 2012 14:20

ah världens finaste rubrik.. älsklingen sa att han va gäst bloggare så han borde få skriva så.. XD
Äh, iaf så har vi nyss skjutit marängerna in i ugnen! ;D

De bli nog bra, jag hade ju hoss "mästerkocken" som hjälpte mig! :)


Ska väl ta bort på dom fina marängerna sen, men nu blir det en film och mysa! :)


Hare bra! :D

Av sanna svanberg - 15 mars 2012 11:38

låg nyss å sovde, (är hemma idag också..) men då när jag låg där å sovd så hörde jag de börja leva om, jag hörde någon säga hej.. sen när jag öppna ögona satt min älskling på säng kanten! ;D

Yeeeeey, jag belv happy face! ;D


Ah, nu ska han få pyssla om mig lite och sen ska vi mysa! :]


Hare gutt! ;D

 

sötnos! :]

Av sanna svanberg - 14 mars 2012 13:19

jadu... gjorde nationella idag å jag tror de gick bra iaf!
Efteråt så mådde jag inte så jätte bra.. ont i huvet och magen å kroppen å blää :(
Så det blev att gå hem.. nu ligger jag hemma med en kall trasa runt pannan och vilar under den mysiga filten! :]

Just nu så saknar jag bara att min älskling ska vara här och ta hand om mig.. :( men i morron få han pyssla om  mig! ;)


Nä nu blir det en lite powernap och skriva med bby, :)


   

Blev två bilder på två snyggingar och jag :D

Av sanna svanberg - 13 mars 2012 18:55

hej hopp, jag har haft en dålig uppdatering :/ men jag känner att jag inte ha tagit nå kort å jag ha inte haft någon vettigt att skriva..

Men i morgon är det nationella biologi.. ja du jag hoppas alla andra 9:or klara det och att jag gör det ofc! :D


å sen så är jag förstås förkyld eller ja snuvig, men de bli då skola så jag få göra det där bajs nationella! ;O
 å juste min älskling ska övningsköra i morgon! ;D


Sen vill jag bra säga det en viktig sak.. nedan! 


Kämpa på gumman vi klara det här! jag tror på dig, du kommer bli bra och vi ska ha så kul tsm igen! <3 Du ska veta att jag finns för dig du är min bästa vän och det kommer du alltid vara, Älskar dig systern min! Saknar dig! <3

   

Måste säga det att vi är fett snygga! <3


De va allt för mig, :) bloggar senare (kanske fler gam bilder?)

Av sanna svanberg - 1 mars 2012 21:48

jå men visst, har packat och städat plattat håret och ha duscha! ;D

Nä nu ska jag se big brother å prata med hoss på skype, gnatt alla, lycksele i morron! ;D


nu kommer tidsfördriv, ...

FÖRHÅLLANDEN

Är du singel? - Nej,
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - inte förr, men när jag träffade hoss så (A)
Är du kär just nu? - OJA!
Vem sov du senast bredvid ? - Hoss
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Hoss,
När fick du din första kyss? - ingen aning, :O
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Minns inte ;O
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Nej!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - ja, om vi gifte oss, (de gå å tatuera över)
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - dumpat,
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Beror helt på,

DIG SJÄLV

Namn? - Sanna Svanberg
När fyller du år? - 9 November
Några piercingar? - Öronen,
Vad har du på dig just nu? - Mjukis byxer, t-shirt, troser.
Vilken årstid är bäst? - sommar/vinter (A)
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - att få gosa med pojkvännen innnan!
Vad tycker du mest om hos dig själv? - att mina ögon ända färg! ;D
Vad är du bra på? - att vara bäst, vad annars!? ;D
Vem älskar du mest på denna jord? - Mina vänner, min familj och min underbara pojkvän
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Med hoss! ;]

VÄNNER

Vem vet allt om dig? - Hoss,
Vem är den roligaste av dina vänner? - Philip, Hoss
Vem är snyggast av dina vänner? - Hoss ofc!
Vem är mest partyprisse? - Syster, Hoss.. xD
Vem är den du helst har filmkväll med? - Pojkvännen,
Vem av dina vänner är mest "evil"? - JAG!
FAMILJ

Vem står dig närmast? - Mamma, och pappa!
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - jodå,
Vem är farligast i din familj? - jag, (A)
Vem är roligast i din familj? -  Pappa.. XD
Har ni något husdjur? - Nej, men har haft!
Vem har du mest gemensamt med? - alla i familjen är grymt olika!
Vem står för underhållningen? -  Pappa å storebror! ;D
Vem sover du oftast med? - Ingen, men om vi måste dela madrass är det mamma eller storasyster,

Roligaste kvällen med familjemedlem? - vet inte, nyårs kvällar... xD

IDAG

Vad har du gjort? - städat? ;O
Har du varit glad idag? - Klart!
Har du varit ledsen idag? - Nä,
Har du gjort något bra idag? - jo men visst!
Vad ska du göra nu? - se big brother!
Har du gjort något dåligt idag? - säkert :O
Vad har du ätit idag? - MAT!
Har du duschat idag? - jodå! ;D
Är du trött nu? - njeee,
Vad händer imorgon? - åka buss till lycksele
Har du varit i skolan idag? - ja!?

SENASTE PERSONEN SOM

Sov över hos dig? - Hoss, :}
Du sov över hos? - Hoss :]
Ringde dig? - Lollo,
Du ringde? - Lollo! :)
Smsade dig? - Hoss,
Du såg film med? - Mamma eller hoss :D
Du grät inför? - hoss, <3
Du skrattade inför? - klassen,
Du kramade? - hoss,
Du kysste? - hoss! :]
Höll dig i handen? - Hoss! <3
     

Yeeeey, äh nu skit jag i det hära, godnatt!
TAGGA I MORRON SAKNAR DIG HOSS!!! <3
 
Ovido - Quiz & Flashcards