livetenligtsvanberg

Alla inlägg under augusti 2011

Av sanna svanberg - 22 augusti 2011 18:44

men är int min bästaste bara för sööt! (A)
lilla gumman, jag saknar dig också i massor ju!! jaa men du det känns som de var en evighet sen vi träffades fast det vara va i fredags, (glöm inte min kamera i morron) det är sant, behöver int nå bajspojka när jag har dig! :] du är ju världens finaste! hihi <3

i morron blir det skola sen blir det skjut banan klockan 6, NÄRVÖS! :O
för jag ska skjut lerduva, :O men de kommer gå bra iaf :D

kanske borde ta och städa klart de sista, bärna ner tvätten :)

sov sött allihopa, medans kan jag bjuda på några gammla bilder! :)

               

ja det var några! :) hade! <3

Av sanna svanberg - 22 augusti 2011 18:35

hej min allra finaste, efter många försök så kom jag äntligen på ditt användarnamn och lösen.. men jag tänkte säga att jag saknar dig hur mycket som helst! längtar till imorgon på skolan för då får jag träffa dig igen.   hur bra som helst ju! jag har iaf saknat dig hela tiden sen du åkte hem.. kändes jättetomt utan dig här. men snart träffas vi igen! sen tänkte jag bara säga att du är bäst i hela världen och inte behöver bajspojkar för att vara bäst. så äre! för du har ju mig ist..   men puss på dig, hejdå. 


Av sanna svanberg - 22 augusti 2011 13:57

hej, nu känner jag mig riktig duktig! :) har städat hela skrivbordet och snart hela min vita byrå! :D
men måste ta en liten paus, det kostar på att städa... :O
ska lägga ut bilder sen hur fint det är i alla låder! :D

nu ska jag lyssna på musik å städa vidare! :)

Av sanna svanberg - 21 augusti 2011 22:37

städade det mästa eller det "yttersta" i rummet, i morron blir det att ta tag i alla lådor och skåp.. :/ känns jobbigt men det måste ju göras förr eller senare! :P
bättre å göra de nu än på någon helg!!

          nu bara massa låder och skit kvar..

nä nu ska jag fika sen blir det sängen nästa! :D

godnatt på er! :)

Av sanna svanberg - 21 augusti 2011 18:29

nä nu.. har latat mig hela dagen framör datorn och tv men kände att jag VILL städa... fy nu är jag göra lös.. lika bra att börja städa när man väl känner för det. :/

och om jag inte hinner eller orkar ikväll bli det att städa skriv borde å! :) har gött, kommer väl ut bilder på hur det blev efter också inte bara före! :)

            stökigt

Av sanna svanberg - 20 augusti 2011 11:56

jao, jag har färgar håret och blev riktigt nöjd! :) tack mammi, sen så fägrade jag faktist mammis hår å, och det resulterade med brunt pekfinger och tumme... aja men det försvinner väl med tiden! :D
ska klippa mig idag, blir inget på längden blir bara över håre.... hmm hur ska jag säga, aja det kommer väl ut en bild sen om jag orkar :P
blir väl bara en lat dag idag om ingen vill hitta på nå? bara att slänga väg ett sms eller ringa! :)

nä nu ska jag gå och fixa håre å sen hitt upp nå, kram! :)

   

blev bara två bilder nu, men flera kommer senare! :)
kanske idag.. så håll utkik! :)

Av sanna svanberg - 19 augusti 2011 18:32

hejsan, nu är det så tragiskt att jag så klart glömt kameran hos amanda men får den på tisdag så det blir att lägg in bilderna då så klart! :) vi hade jätte mysigt, men slut pratat om det. nu ska jag lägga ut bilder på min nya kärlek! :] han få ju magen å pirra! hjag har paxat han å tjinga han så deså! :]

Titta och njut....

                   
så himla fin å snygg å allt!!!
hans tänder å ja! underbar! :*

Av sanna svanberg - 18 augusti 2011 16:26

Hej hoppsan, sitter hos Amanda och bara ta det chill.. ;D känns se jäkla skönt å bara ta de lungt!! Igår innan vi skulle sova skulle vi se film, så vi såg lite av den sen bytte vi för den var dålig, å när vi int äns ha sätt halva så somnar Amanda.... Men klockan var lite mer än förra gången :) så jag fick se klart filmen själv.. Nä men de va väl an mysigt.. Eller? :P somnade iaf runt klockan sent xD och klockan tio i 12 klev jag upp :) nu ska jag ta å vara social med Amanda men finns iaf på sms ;) just glömde säga att jag har hittat en kamera som jag ska köpa förhoppningsvis :D

Ovido - Quiz & Flashcards