livetenligtsvanberg

Alla inlägg under augusti 2012

Av sanna svanberg - 31 augusti 2012 16:42

yess sitter med nycklarna i handen till min lägenhet! :D

Blev ett kort inlägg men jag ska packa ihop sakerna ja har här hos hoss å sen så vänta på mammi å pappi! :D


Kan lägga ut en söt bild på Märta! :D  

Av sanna svanberg - 30 augusti 2012 18:20

Hejsan, idag åkte jag med bussen 06:28 till Lycksele för jag var ju hemma och packade färdigt det sista ner i lådor!
De va jobbigt att kliva upp tidigt men då somnade jag innan Forsvik å sov tills vi var i Umgransele, SKÖNT kan ja säga! :D

Idag har jag å Mårda å GelCoat Live Dog. fjolla runt på skolan (som vanligt.. xD)


Å när jag kom hem så gjorde jag matten som skull vara färdig till i morgon, duktig tjej! :D

Nä nu bjuder jag på en bild från igår, å en på jag å Mårda! :D


 
Jag och min bästaste Mårda! <3

     
 

Å lite bilder från igår! :D

Av sanna svanberg - 29 augusti 2012 14:55

Hej, nu så har jag kommit hem från torpet där vi hade en mycket trevlig dag med bara skratt!
sen klockan 10 över 4 blir det att ta bussen hem för då ska jag packa klart allt i mitt rum som ska med till lägenheten,

Ska väl ta nå kort när jag kommer hem om ja orka men tills dess bjuder jag på en gammal bild! :)


   
Jag saknar min älskade kusin Ida jätte mycket.. <3

Av sanna svanberg - 28 augusti 2012 16:02

Yes, va ju på skolan idag och det gick ju bra som vanligt! :D
I morgon blir det torpet med klassen NB1,
Måndag den 24/9 äre klassfoto. . :O

Nä nu ska jag ta och äta, uppdaterar senare ikväll! :)

Bjuder på en gammal bild, :)


 
Jag och min älskade Kejito, vi tänker på dig.. men än ett år sedan men det gör så ont att du inte är här, R..I.P Älskar dig!

Av sanna svanberg - 27 augusti 2012 20:49

hejsan, dålig uppdatering jag vet.. men har varit mycket nu på sistone med skolan som man så klart ha börjat i å sen med lägenheten osv.. men ska värkligen försöka skärpa mig på den fronten.
Men det var inte det jag hade tänkt å göra ett snabbt inlägg om,


Idag den 27/8-2012 så är det ett år sedan jag blev tillsammans med min älskade pojkvän, det känns helt otroligt. De säger ju att tiden går fort när man har roligt och det har de värkligen gjort.
Jag är så glad att jag träffade dig för ett år sedan, du är så himla fin gubben min! :)

Så med de tänkte jag avsluta med många bilder.. som har blivit tagna på jag och min älskling! :)

                                                         

Det var inte alla bilder men några iaf! :)
Klicka på dom för att de ska bli större! :D


Å då säg ja godnatt från mig! :D


Av sanna svanberg - 17 augusti 2012 13:37

Ja hej eller gos morgon för er vissa, jag känner mig stolt att jag tog mig upp kvart över 9 idag (men hjälp av väckar klockan) men de gick ju de också, jag lät hoss sova till 12 för bussen går trots allt 14:40 så :)


Nä jag har inte hunnit med så mycket nu på morgonen mest bara lata :D
Har iaf tagit kort på dagens kläder så här får ni några bilder som jag tog nyss! :D


Dagens outfit:
Linne: Lindex

Shorts: HM
 


     

 


Yess, så blev det med dagens, men snart blir det buss hem till storuman så ska väl ta nå kort ikväll också! :D


Av sanna svanberg - 16 augusti 2012 17:04

ja nu ha vi ätit middag så halva dan har ju gått, men ikväll blir de ut å promenera hoppas jag iaf :D

Klev upp klockan 9 å sen fick hoss sov morgon till 11 så runt 1 halv 2 var vi ute på stan å vi gick å kollade på lite grejer sedan gick vi hem å jag la mig i sol stolen å bara mådde gott, hoss satt i skuggan och nörda vid min dator :P

Men nu ska jag göra nå nytta, kanske kolla buss tider för det blir hem till storuman i morgon :)
sen på måndag börja skolan.. så grymt närvös :O


Här är några bilder från idag :D


Dagens kläder:

Linne: Lindex
Kavaj: Lindex
Byxor: HM

 

Å lite andra bilder som blev tagna idag :D

           
     
yeep, så blev de med dagens bilder, eller jo ha två kvar, på mosan ;)

   

ska försöka ta nå kort ikväll om ja kommer ihåg! :D

Av sanna svanberg - 16 augusti 2012 11:07

yess, vaknade klockan 9 eller ja vi ställde alarm så vi inte skull sova bort hela dagen så jag klev upp medans hoss fick sova ett tag till, jag satt mig och såg sommarlovs morgon med hans lillebror safo, mycket mysigt! :D

Nu försöker jag få upp mister trötto ur sängen men vi få väl se hur det går, ska då ut i solen vare sig han vill eller inte :P

lägger ut en dagens kläder sen! ;D


 
bjuder på en bild från semester svängen i piteå :D

Ovido - Quiz & Flashcards