livetenligtsvanberg

Direktlänk till inlägg 17 maj 2013

Ridning

Av sanna svanberg - 17 maj 2013 18:08

Ja vi var och red i Umgransele i Onsdags och Märta följde med som våran press fotograf, och då ville flickorna att bilderna skulle ut på bloggen, så här kommer några bilder från i onsdags :) 

Bilderna är tagna av Märta Granström och redigerade utav mig! :) 
                                     
Vissa är lite suddiga men det är int så lätt att ta bilder i rörelse, men det blev sjukt bra! :) 
Ska försöka ta lite bilder i helgen medans det är de fina vädret! :) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna svanberg - 23 september 2013 16:20


Yess, sitter on the buss på väg hem till mor,far å systra min. Ridningen gick helt klart underbart bra, red på underbara lilla toppis   Han var jätte mysig å duktig!Jätte hungrig sitter jag då nu på bussen och skolfotot är taget, nu så har vi taggat ...

Av sanna svanberg - 23 september 2013 16:20


Yess, sitter on the buss på väg hem till mor,far å systra min. Ridningen gick helt klart underbart bra, red på underbara lilla toppis   Han var jätte mysig å duktig!Jätte hungrig sitter jag då nu på bussen och skolfotot är taget, nu så har vi taggat ...

Av sanna svanberg - 23 september 2013 10:37


Ja då har man tagit årets skolfoto... 4 pers i klassen.. hmm. men de blir nog bra! Snart ridning vilket jag och saga såklart taggat till! Men först mat såklart..   Far ju hem till uman idag eftersom det är övningskörnings kurs som jag och min fad...

Av sanna svanberg - 22 september 2013 14:57


Ja då är de söndag, helgen vet ja inte vart den ha tagit vägen men klagar absolut inte! Måndag imorgon då å de taggar jag nå så otroligt mycket faktsikt.. Dock skolfoto med ridning efter och de ha ja längta så efter, + att få umgås med den bästa! Ida...

Av sanna svanberg - 21 september 2013 18:07


Måste bara göra ett fint litet inlägg om en person som lyser upp min vardag med dumheter. Du får mig verkligen så glad, alla skratt under en kort tid. Alla galna ideér, du är en hjälte. Starkare en hulken, snabbare än superman. Du är dig själv och de...

Ovido - Quiz & Flashcards