livetenligtsvanberg

Alla inlägg under januari 2013

Av sanna svanberg - 3 januari 2013 23:56

hej hopp, idag så sovde ja bort hela dagen.. kunde inte somna för än ja vad kan klockan ha varit.
sista gången ja kollade på klockan var den 6 halv 7 någonting, Även fast de va sist så somnade ja inte förän sent efteråt.. :/
så kvart över 2 halv 3 vaknade jag.. känner mig helt förstörd.. hostar som en gud å ont i halsen å nä.. 


men nu så blir de å sova, upp tidigt imorgon! måste vända tillbaka dygnet! :)


 
Nyårs kyssen, <3


Av sanna svanberg - 2 januari 2013 19:59

hejsan allihopa, nu var det ett tag sen ja bloggade.. ja tänkt att göra de många gånger men det har aldrig blivigt...


Men vi firade nyår i lönnberg med Päran, Hans, Nova och Ella de va sjukt kul! :)

Och igår så började jag och hoss med att bygga ett 1000 bitars puzzel och bara ett tag senare idag så blev de färdigt! :)
Nu har jag mamma å hoss börja på ett nytt puzzel, så vi få väll se hur det går.
Jag har då hosta och feber.. och mamma är hostig å pappa lite snuvig.. alla förutom hoss men han blir nog också sjuk snart.. XD


Jag sitter här och plockar ihop ett gäng bilder som jag ska skicka in på framkallning, vilket kommer bli bra att sätta upp i lägenheten! :D


Nä ja ska ta mig nå te å bygga vidare på puzzlet, :)


 

Ovido - Quiz & Flashcards