livetenligtsvanberg

Alla inlägg under december 2011

Av sanna svanberg - 29 december 2011 17:06



 
 


som ni ser ha jag städat nu och det blev jätte bra ;D med lite hjälp från älsklingen :P
Men ikväll blir det väl till å mysa å tare lungt, aja älsklingen ville inte ligga i sängen nå mer så lika bra å gå upp å se tv :P hejhej

Av sanna svanberg - 28 december 2011 16:15

Ja då var de dags att gör ett blogginlägg :) vet som int va jag ska skriva.. jag och hoss tänkte städa mitt rum, men det blev vi för lata för så vi bestämde oss dör att städa i morron ist ;) ska väll ta ett före å efter kort på rummet :) vi sitter då hos fille furr å spelar xbox :p eller hoss å fille spelar lefr for dead 2 och massa andra spel. :) men snart blir det att börja å fara hem och sedan ut ikväll på byn en sväng. :) ja de va väl allt jag hade å skiva om :) Eller ja jag å älsklingen hade ju 4 månader igår :]<3 är världens lyckligaste med dig sötnos ;)<3 pusss:* Men ni få ha de bra tills vidare. ;) komentera gärna ;)

Av sanna svanberg - 26 december 2011 16:41

Världens sötaste pojkvän har jag! :] fick 2 halsband i julklapp å de hära är en av dom, jag har en puzzel bit med hans namn på :] <3 å en ring fick jag å örhängen! ;D <3


Tack älskling! :*


           


Några söta bilder på min älskling å jag (A) <3 hare! :D


Ps, ni är fett dåliga på komentera! ni få bli lite bättre på det! ;D

Av sanna svanberg - 26 december 2011 11:56

           


Mera kommer sen ha int orka fixa ltet :P

Av sanna svanberg - 25 december 2011 01:08

jodå nog fick jag allt en bra jul ;) hoppas ni andra också har haft det! :)

FICK EN KAMERA!!!! HÖll på avlida!!!! ;O men glad blev jag!!!!! ;D;D;D;D;D;D;;D



     

   


Så blev det, mera kommer nog i morron + min älskling kommer! ;D <3

Av sanna svanberg - 23 december 2011 16:47

Sitter å hör hur julmusiken spelas högt i hela huset alla går runt och nynnar på jul låtarna och bär på små hemligheter :)

känns att det snart är jul :D ikväll blir det att pyssla med lite saker och mysa med familjen! ;D


Taggar jul nu när jag har fått känslan! :P


Tänker på pojken min som kommer i övermorgon! TAGGA!!! han blir här över en vecka! :] bara min :] hihih aja nu ska jag gå å hjälpa till  med det sista ! ;D


måste bara säga det att jag fick ett mycket trevligt samtal från linköping, en äldre dam som hade ringt fel med hon pratade på ett tag ändå! :) mycket trevligt! :)


Ha en mycket bra jul allihopa så ska vi se om det blir något inlägg i morgon! :)



 

Hoss egna lill troll, eller hur va de nu!? ;)


Kram! :) SSvanberg ;D

Av sanna svanberg - 13 december 2011 14:37

hej, sitter här hemma efter en mysig dag på skolan med lucia firande, pyssel/film å massa mys, :)
Dragkampen van så klart 9B´s tjejer! ;D utav 9:ans tjejer alltså! ;D

Bra jobbat tjejer! :D


jao, sitter och tänker på pojken min.. att han är det bästa jag har och att jag saknar han i massor.... :/
Måste fehun få fara till han i helgen annars blir jag galen!!!!! ;O


tänkte visa dagens jag, eller hur jag nu ska säg :P

 




Bara för att jag har världens finaste älskling :]

 

 

 

 

 

   

Lill pojken :]




Ny klippt pojken, han är så himla fin! :] <3



Gambild, eller njaa inte se gammal med ändå ;P


Hare gött, hej svejs! ;D

 

Av sanna svanberg - 12 december 2011 07:33

jahapp då är man ensammen vaken här hemma... kul!? NEJ!! ... tråkigt ju.. :O
men strunt samma, sitter å har nyss ätit go frukost blev ju gröööööt´n ;D

Är då tröttt å sliten kunde inte sova.....


jag saknar hoss grymt jävla mycket, Älskling du vet att det kommer bli jätte bra nu eller hur!? vi löser det hära! Älskar dig med hela mitt hjärta! Tack för att du finns! :* <3


äh nu ska jag dra på skolan, har gött hejhej.

Ovido - Quiz & Flashcards